neděle 22. prosince 2013

Dokonalý pár

Já vím, že jsem delší dobu nenapsala žádný článek, také jsem říkala, že bude giveaway.:(  Ale giveaway bude později.:(( Tak se budu snažit, abych to zlepšila.:)
A doufám, že vás potěší má recenze na další knížku.:)

Tato knížka popisuje děj mladé dívky Cassie, která žije v zemi, kde se každému v daném věku přidělí partner, práci,kolik dostane jídla, kolik bude mít dětí, kde bude bydlet a kdy umře.Zní to trochu děsivě, ale tento režim má i své výhody, jako například, že v té zemi není rakovina a vypadá vše docela dokonalé, ale myslím si, že lidé uvnitř nejsou šťastní.
Cassie se dozví na svém seznamovacím večírku (má se na něm dozvědět koho jí za partnera přidělili), že jejím partnerem je její nejlepší kamarád Xander. Každý po svém s. večírku dostane kartu s údaji o svém partnerovi, ale i když Cassie Xandera zná moc dobře a ví o něm asi vše, stejně se na ni podívá. Ale místo Xandera se na její kartě objeví její spolužák Ky. Sice jen na chvilku, ale od té doby na něj Cassie často myslí. Dokonce s ním byla i přiřazena do skupiny na turistickém oddíle, kde se lépe poznají.
Zapomněla jsem se také zmínit, že v této zemi lidé neumí psát, ale Ky ano. Když je s Cassie samotnou učí jí psací písmo a také ji okouzlí. Oba moc dobře vědí, že nemůžou dopustit, aby bylo mezi nimi něco víc, ale nakonec jako každý pohár se i jejich přelije a poslechnou své srdce.
Jak to dopadne to vám neřeknu, co se tam dál stane? Tak to si budete muset přečíst dál sami.:)
Mohu vám říct, že to má ještě další dva díly.:))

Mé dojmy?
Četla jsem už velmi podobnou knížku Delirium od Lauren Oliver, kde v některých věcech si tyto knihy byly velmi podobné a ta kniha mě velmi očarovala. Dokonalý pár se mi moc líbil, ale Delirium se mi více líbilo, možná je to proto, že jsem Delirium četla dřív, než dokonalý pár,... moje kamarádka která četla i ty další dva díly říkala, že jsou lepší, než ty další dva u Deliria. Takž e se tato kniha pro mně těžko posuzuje, když jsem četla velmi podobnou knihu.
Rozhodně vám je obje doporučuji, abyste si je přečetly.:))























1 komentář :