sobota 28. prosince 2013

Knížka Jizvení

Tak a mám další knížku přečtenou.:)
Ani jsem ji nijak nezveřejnila jako právě čtenou, jmenuje se Jizvení,autorem je Jan Pavel a vyhrála jsem ji v giveaway.:))
V této knížce se často mění čas a i vypravěč, takže je někdy obtížnější zapojení do děje. Tak jak jsem to já pochopila, tak to byly různé životní fáze jednoho kluka, v jednu chvíli se dozvíte něco o jeho dětství a poté se ocitnete na zámku, kde je živý plyšoví medvídek, poté se s ním ponoříte do jeho snů( nebo spíše noční můry)

Děj této knížky se těžko převypráví, nejlepší je si to přečíst.:)))
V této knížce se mi i docela líbila změna času i  když to chce trochu více pozornosti. Sice nad dějem knížky jsem musela trochu více přemýšlet, ale to nevadí. Trochu mě mrzelo, že knížku jsme měla rychle přečtenou.:(
Ale už mám další knížky v plánu na čtení, takže se nemusím bát, že bych neměla co na čtení.:))

A jak jste si užili Štědrý den? Splnila se přání?






































1 komentář :