středa 9. července 2014

Opět tu, ale ne na dlouho

Teď přes prázdniny nebudu asi moc pravidelně psát, v sobotu odlétám k moři na 14 dní, takže v tu dobu nebude žádný nový článek. A proč jsem nenapsala dříve, když jsem se vrátila z táboru s kreslením v neděli?Sice tábor končil v neděli, ale hned z něho jsem jela k babičce, dědovi,......a neměla jsem tam svůj počítač, abych napsala další článek, domů jsem se vrátila včera večer....... Takže se to teď snažím alespoň trochu napravit.:)))
Pár novinek, tak co bych vám všechno napsala?
Na táboře to bylo fajn, jen někdy těch šest hodin kreslení je na člověka dost.:)
Přišla mi velká objednávka knížek, už jsem některé měla delší dobu vyhlédnuté a když jsem si to propočítala, kolik by mi asi vyšly v knihkupectví a přes internet s poštovným, tak mi to vyšlo levnější, takže jsem si jich koupila víc. Alespoň mám velkou zásobu na prázdniny.:))) (určitě se v nějakém článku o nich zmíním více)
Od sestřenice jsem dostala korálky, takže se můžete těšit na článek plný náramků.:)
Už to nějaká dobu bude, co jsem sem nedala další písničku, tak vám sem nějaké přidám. Snad se budou alespoň trochu líbit.:)




































1 komentář :