pondělí 22. září 2014

Vylepšené věci v pokojíku :))

Nějaká barva mi zbyla z malování a tak jsem neváhala a hned si s ní začala zdobit věcičky, aby mi krásně ladily.:)) Nejprve jsem začala zeleným rámečkem. Dvě strany jsem natřela tou tmavší barvou a dvě tou světlejší. Tmavé strany jsem potečkovala světlou barvou a světlé strany naopak, ale není v tom velký rozdíl, nakonec celý rámeček vypadá skoro stejně a ne že dvě strany mají podklad tmavou barvičkou a další dvě světlou.:)) To ale nevadí. Protože chci mít v pokojíčku více pověšených obrazů, než jen jeden.......sehnala jsem si další rámečky, které čekají na natření.:)))








Jakmile jsem se s natíráním jednou rozjela, tak mě hned nešlo zastavit, takže jsem si také natřela stojánek na kytky. Je natřený jak světlou, tak i tmavou barvou a na některých místech vykukuje původní dřevo. Hned to vypadá lépe, když to hezky barevně ladí.:))






Tak, jak se vám to líbí? Příští článek by měl být nákup č.3 aneb novinky v šatníku, nejsem si jistá, jestli stihnu všechno nafotit, když ne tak by vás čekalo něco jiného a tento článek byste si mohli přečíst někdy později.:))



1 komentář :