čtvrtek 13. listopadu 2014

Háčky na dveřích

Říkala jsem si, že dlouho tu na blogu nebyl žádný článek na něco z mého pokoje a proto se vám dnes pochlubím s háčky na dveře. Doma mám čtyři háčky na dveře na věšení oblečení a pod....(níže se můžete podívat na fotky) jsou v moc hezkých barvičkách a mám je z Tchiba. (ale už to bude docela dlouhou dobu od koupení)
Jsou to super pomocníci a vždy se najde něco, co je zrovna třeba pověsit.:)


Tento článek je sice kratší, ale za to další článek týkající se mého pokoje bude delší.:)) 
Asi vám v něm ukážu, kam si ukládám náušnice.:)
Vybrala jsem jednu písničku, kterou jsem vám možná ukazovala, ale nejsem si tím jistá, ale i kdyby jo, tak to nevadí.
Dopředu vám přeji, ať si užijete pátek a dopřejete trochu oddychu po celém týdnu.:))


2 komentáře :

  1. ty háčky jsou pěkné, ani nevím, že je měli v Tchibu :)

    OdpovědětVymazat
  2. aj ja som ich prehliadla:/ skoda lebo su moc pekne!

    Pozyvam na 5 rocnu giveaway o Bioderma balicek, stylove hodinky a 50€ voucher, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovědětVymazat