sobota 29. listopadu 2014

Listopadové novinky

Mám tu hned několik novinek.......začnu asi tím, že jsem nemocná a to už od středy, ale je mi mnohem lépe, takže už jen 2-3 dny doma a budu moct jít zase do školy.:) Společnost mi teď dělají pastilky na bolení v krku a kapesníky.:D
Teď nějaká veselejší novinka, v pondělí (když mi bylo ještě docela dobře) jsem byla na Hunger games: Síla vzdoru, ale nebylo to úplně ono. Spousta částí tam byla fakt super, ale něco tomu chybělo, přišlo mi, že se toho tam moc nedělo....doufám, že to lepší si nechali alespoň do druhé části.:))) Byli jste na tom v kině, nebo se chystáte?
Na zítra mám připravený článek s receptem na jednu dobrotu, kterou všichni znáte.:)
Jako poslední je tu písnička........


1 komentář :

  1. Já na Hunger Games nebyla a ani se nechystám :) mně tahle série nějak extra nezaujala :)

    OdpovědětVymazat