úterý 11. listopadu 2014

Recept č.4

V jednom z článků jsem psala, že se můžete dočkat dalšího receptu (č.4), který bude na domácí pizzu!:)) Napíši vám původní zadání receptu, ale sama si často do receptů něco přidám, uberu,......prostě použiji některé jiné ingredience, dost často některé doma zrovna nemáme, takže to bude asi jeden z důvodů.;)

Co budeme potřebovat:
-na těsto:
300g hladké mouky
3 lžíce cukru
2 lžičky sušeného droždí
1 lžička soli
1 lžička olivového oleje 
200ml horké vody





-na rajčatovou omáčku:
jednu plechovku rajského protlaku
2 lžíce kečupu
špetka soli, bazalky, česneku (já jsem přidala oregano)

-na oblohu
Já jsem použila rajčata, sýr a trochu papriky, ale můžete použít, co zrovna máte doma v ledničce např.: olivy, šunku, žampiony, podle své libosti.:))

Postup
Všechny ingredience na těsto postupně přidáváme do mísy a přiléváme k nim horkou vodu, pokud po promíchání těsta se vám zdá moc řídké, můžete přidat hladkou mouku. Z těsta vypracujte kouli a nechte asi tak na 20 minut v míse pod utěrkou na teplém místě vykynout.

Mezitím, co vám těsto kyne si můžete připravit rajčatovou omáčku. Opět všechny ingredience dáme do nějaké nádoby a pečlivě promícháme.

Než nám těsto vykyne, tak si připravíte plech, na který dáte pečící papír. Těsto po vykynutí na pečícím papíru rozválíte. Pozor musí být hodně tenké, jinak vám po upečení vykyne moc, tak jako mě.:D Poté si předehřeje troubu na 180 stupňů. Na rozválené těsto rozetřete rajčatovou omáčku a dejte navrch vybranou oblohu.

Záleží hodně na troubě, ale podle receptu po 15 minutách pečení nasypete na pizzu nastrouhaný sýr a dalších 15 minut pečete. U každé trouby nemusí být doba pečení stejná.

Po upečení stačí chvilku počkat, až vám pizza trochu vychladne a potom si stačí popřát dobrou chuť a pochutnat si na svém výtvoru.:))



1 komentář :