čtvrtek 27. listopadu 2014

Zahrada nesmrtelnosti: Past (Lauren De Stefano)

Ve vědě se stal velký pokrok, který sice první generaci dopřál dlouhověkost a život bez nemocí, ale pro další generace to samé již neplatilo. Sice žili bez nemocí, ale dívky se dožívali 20 let a chlapci 25 let (poté je vždy nakazil vir), takže starší generace přežívala své potomky.
Velká část lidstva se snaží o záchranu nových generací a proto se unášejí dívky, které si bohatí muži kupují a vstupují s nimi do manželství, kde většinou je více manželek, než jen jedna a snaží se přivést na svět takového potomka, který by přežil vir a dožil se  vyššího věku. Hodně malých dětí se testuje a  vědci se snaží vyvinout nějakou látku, která by další generace mohla ochránit před virem a dopřát jim tak dlouhý život.
Únos potká i Rein, která se společně s dvěma  dalšími dívkami dostane do manželství s bohatým mužem- Lindenem. I když Linden chová k Rein opravdové city, jediná věc na kterou myslí je útěk, jak se dostat pryč a vrátit se domů ke svému bratrovi. Musí si dávat velký pozor, aby se její úmysly neprozradily dříve, než se o útěk pokusí.

  Knížka byla velice čtivá, jakmile jsme začala číst, tak už jsem nemohla přestat. Byla to jedna z mála knížek u kterých se mi něco takového stalo, nebyla tam část, kterou bych chtěla přeskočit. Hrdinka- Rein často přemýšlí o svobodě a o světě, který tu byl dřív, takže by to někoho nemusela bavit, ale mně to nevadilo.

Doma mám už i druhý díl, bohužel jsem se k němu ještě nedostala, ale už se nemůžu dočkat!
Knihu bych moc doporučila, ale nemusí se každému líbit jako mně.:)))









1 komentář :