pondělí 15. prosince 2014

Vánoce se blíží

Blíží se Vánoce a na mě začíná doléhat vánoční stres,abych vše stihla, protože nemám pro všechny dárky, chtěla bych dozdobit perníčky, také provést řádný úklid v mém pokoji......je toho moc, co jsem zatím nestihla.
A do toho všeho píšeme poslední písemky před prázdninami, zkrátka vůbec nestíhám. Ale doufám, že jak začnou prázdniny najdu si více času na psaní článků.:))
Dnešní článek je hodně krátký, tak snad mezi písemkami najdu čas na recenzi nějakého filmu nebo se vám pochlubím s vánoční dekorací.:)))


Jak se těšíte na Vánoce, na co nejvíc? 
Já se těším, že si na chvíli odpočinu od školy, nebudu muset přemýšlet o testech.......:)


3 komentáře :

  1. Já dárky taky nějak nemám, letos jsem to nechala na poslední chvíli; něco mi má dojít poštou a pro něco si ještě musím dojít do obchodu :D My tento týden taky píšeme ještě plno písemek, tak se už těším na prázdniny :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já také musím ještě uklidit, dokoupit dárky, chci dělat perníčkové muffiny... a aby toho nebylo málo, tak jsem se rozhodla, že půjdu ještě na zkoušku :D nervózní jsem už teď..

    OdpovědětVymazat