středa 14. ledna 2015

A víko vzduchem letělo.......

Všechny vás zdravím, doufám, že jste se dnes měli hezky a dobře, já jsem se sice neměla nejlépe, ale tak hrozné to dnes nebylo, už mi bylo lépe, ale nemůže být vždy suprově.:) No řeknu vám, co se mi dnes přihodilo.......asi není žádná novinka, že kluci dělají často hlouposti, no a já ve třídě mám takové kluky, kteří mají v poslední době v oblibě pořád něčím ve třídě házet. Začalo to docela nenápadně a to házením papírových míčků, poté gumových, občas použili křídy, ale napadl je takový super nápad, že by mohly házet s plastovým víkem od krabice s bonbóny a ono to víko lítá asi jako létající talíř........a ten talíř díky klukům naletěl přímo do mé hlavy! Mohu říct, že to bylo pořádná pecka a na víc jsme v tu chvíli vůbec neviděla, že letí na mě, takže mě to úplně ohromilo, no a od dnešního dne mě po straně čela dělá hezkou ozdobu bolavá boule, kterou zdobí šrám. Ale naštěstí je to jen povrchově rozseknuté , aby to bylo hlubší budou muset najít jiný předmět. 

No, tak jsme si vám trochu postěžovala a ráda bych vám sem dala nějaké hezké fotky, ale bohužel nemám nic nového, nebo alespoň nějaké tipy na vyrábění, ale nic nemám.:(( Tak snad to nějak napravím, pokusím se (asi) o víkendu na nějakém hezkém článku zapracovat a možná, když dočtu jednu knížku, tak by mohla být brzy recenze.:) 

1 komentář :