pondělí 5. ledna 2015

Destrukční deník (Keri Smithová)

Mezi vánoční dárky, které jsem dostala, patří Destrukční deník od Keri Smithové. V deníku je na každé dvojstraně nějaký úkol,nejsou to jen tak obyčejné úkoly, někdy jsou velmi zákeřné a člověk si říká, že by bylo lepší deník zavřít a někam ho zahrabat.:D Super je, že se v  lidech snaží dát jejich kreativitu na povrch a vpustit ji do deníku.:)) Nejlepší na tom je, že všechny deníky jsou na začátku úplně stejné, ale po dokončení je každý originální, úplně jinak zpracovaný a to mi přijde úžasné. Je jedno zadaní, ale způsobů vypracování je nespočet.:)) 
Rozhodla jsem se deník nafotit teď, než bude k nepoznání.:D A uvidíme, jak dopadne.....možná, že vám budu některé úkoly ukazovat, těšíte se? Já se teda těším moc, až se vyblbnu! Už jsem si v deníku trochu listovala a některé úkoly jsou teda něco.( zakopat jednu stranu k sousedům na zahradu, osprchovat se  s deníkem...)






4 komentáře :

  1. Stále je mi deník sympatičtější v angličtině. Zkrátka mi přijde, že v češtině to zní divně.

    OdpovědětVymazat
  2. S deníkem řádím už delší dobu :D je to super na odreagování :D a Taky u mě má svou vlastní rubriku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jak jsem si všimla, Destrukční deník je hodně populární ! :D Já ho už mám taky a jsem z něj naprosto nadšená :D I když, některý úkoly asi ani plnit nebudu, třeba hodit s ním o zeď a další tomuto podobné se mi dělat nechce, pořád je to knížka a je mi jí líto, i když pro tento účel zničit ji byla udělaná :D Nejdřív se vyblbnu na těch normálních a pak to asi dodělám těma ostatníma :D Určitě sem někdy něco z deníku dej, zajímaly by mě výsledky i ostatních :)

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě ukazuj, jak ho "ničíš", jsem na to velmi zvědavá :)

    OdpovědětVymazat